منتدى بنات كول للبنات بس...
اهلا و سهلا بك زائرتنا العزيزة اذا كنتى عضوة فتفضلى بالدخول و اذا كنتى زائرة فيسعدنا تسجيلك معنا و انضمامك لاسرتنا و اتمنى لك قضاء امتع الاوقات معنا

يلا بسرعة سجلوا يا بنات هناك مفاجآآت بانتظاركم

تحيــــآآآتــى/
مديرة المنتدى

Rania
اهلا و سهلا بك زائرتنا العزيزة اذا كنتى عضوة فتفضلى بالدخول و اذا كنتى زائرة فيسعدنا تسجيلك معنا و انضمامك لاسرتنا و اتمنى لك قضاء امتع الاوقات معنا

يلا بسرعة سجلوا يا بنات هناك مفاجآآت بانتظاركم

تحيــــآآآتــى/
مديرة المنتدى

Rania
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى بنات كول للبنات بس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ندي المحبوبه
عضَو جَــديــدْ
عضَو جَــديــدْ
ندي المحبوبه

انثى

ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  Empty
مُساهمةموضوع: ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله    ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 03, 2012 6:43 pm

ممكن حد يفيدني انا لسه مسجله ولسه داخله انا عندي 13 سنه واسمي ندي من اسكندريه ووزني 65 عندي عده اسءله اول سؤال عندي مكوه شعر وعندي سشوار هي السشوار اصلي بس المكوه ب50 جنيه براون بس والله كويسه شغاله ومتتريءوش ممكن اعرف هي بتستخدم ازاي ولو سشورت شعري وبعد كده عملته مكوه يباه شكله ايه حلو ولالا 2 سءال احط كريم ولا زيت زاحط قبل اما اكوي واسشور ولا بعد ولالاخالص 3 سؤال اللي زي وزني 65 وسنه زي سني 13 وجابت هدوم العيد لو سمحتم تيبعتهملي صور اشفهم بس لبنات اسكندريه فقط عشان انا من اسكندريه تبعتلي صورهم ممكن وكمان هو بيعمل ايه السرم ده بتاع كوي وكده وبس كمان ممكن scratch لاني معرفش السعر ايه قولولي السعر بتاع السيروم ده وبيستخدم ازاي وكمان اللي باه جابت الهدوم تقولي كمان اسعارها ايه ومنين ولو محدش جاب لسه بنصحني اروح فين وشكرا
ندي المحبوبه
عضَو جَــديــدْ
عضَو جَــديــدْ
ندي المحبوبه

انثى

ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله    ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 03, 2012 6:48 pm

فييييين الردود يا قمراااااااااااااااااات
ندي المحبوبه
عضَو جَــديــدْ
عضَو جَــديــدْ
ندي المحبوبه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله    ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 03, 2012 6:51 pm

شكراااااااا
روزي حميد
عضو موقوف
عضو موقوف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله    ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 14, 2012 11:23 am

والله انا من فلسطين وما بعرف اديش بساوي الجنيه كم شيقل بس لا تستخدمي الكواة استخدمي دايماً السشوار احسن من المكواة واذا اصدك ان المكواة معناها فار استخدمي وخصوصاً من بروان
siniorita
عضَو نـشَيــطْ
عضَو نـشَيــطْ
siniorita

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله    ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2013 9:14 am

المكواه كتيييييييييييير بتخرب الشعر
استخدمي السيشوار
و لا تحطي زيت قبل السيشوار حطي كريم شعر
مغروره بس معدوره
عضَو جَــديــدْ
عضَو جَــديــدْ
مغروره بس معدوره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله    ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  I_icon_minitimeالإثنين مارس 25, 2013 9:39 am

المكواه كتيييييييييييير بتخرب الشعر
استخدمي السيشوار
و لا تحطي زيت قبل السيشوار حطي كريم شعر
sara roza
عضَو جَــديــدْ
عضَو جَــديــدْ
sara roza

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله    ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله  I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 24, 2015 3:34 pm

انا انصحك تستخدمي السيشوار احسن وبعده حطي الكريمة وانا كمان انصحك بس ما تغضبي مني يا عسل اعملي ريجيم عشان يطلع عليك البس حلو واختاري اللبس الي يطلع عليك وكمان ادخلي الى مدونة الموضة وشوفي الى يليق بيك يا عسل
I love you I love you I love you I love you

ساعدوووووووووووووووووووووووني ارجوكو عايزه استفيد منكم بخبرتكم والاهنتحر جاوبو علي كل الاسءله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» جاوبو وووووووووووووووووووووووو
» بلييييييز جاوبو
» لييز جاوبو ..
» جاوبو بصراحة............
» اللي عايزه صوره زي دي تخش